ප්රශ්නය
mage sathi 13 US eka kala 11 iye .ethakota Dr kiwwa babage NT 2.9 kiyala. test ekak karanna ona kiyala.eka amniocentesis kiyana test eka kiyala. mata e test eka thiyenne 7th February wala.mata danaganna ona Dr mata e test eken mage baba Nirogida kiyala hatiyatama kiyanawada kiyala.mama NT test eka kiyanne mokadda kiyanawath danne na.mama badata prashnayk wei kiyala godak bayen inne doctor .
පිළිතුර
මෙම පරීක්ෂණයට භාජනය වීම තමයි සුදුසු. එම පරීක්ෂණය මගින් දරුවාගේ අසාමාන්යතාවයක් ඇතිනම් හඳුනා ගැනීමට හැකි වෙනව. නමුත් එය සාමාන්ය නම් එමගින් දරුවා 100% නිරෝගී බව තහවුරු කරන්න අපහසුයි. මෙම පරීක්ෂණය නිසා ගබ්සාවක් සිදුවීමට ඉතාමත් සුළු අවදානමක් තිබෙනව.