Skip to main content
VOG.LK ප්‍රශ්න හා පිළිතුරු

ප්‍රශ්නය

mage sathi 13 US eka kala 11 iye .ethakota Dr kiwwa babage NT 2.9 kiyala. test ekak karanna ona kiyala.eka amniocentesis kiyana test eka kiyala. mata e test eka thiyenne 7th February wala.mata danaganna ona Dr mata e test eken mage baba Nirogida kiyala hatiyatama kiyanawada kiyala.mama NT test eka kiyanne mokadda kiyanawath danne na.mama badata prashnayk wei kiyala godak bayen inne doctor .

අසන ලද්දේ: ha*** · වයස 31 · 403 views

පිළිතුර

මෙම පරීක්ෂණයට භාජනය වීම තමයි සුදුසු. එම පරීක්ෂණය මගින් දරුවාගේ අසාමාන්‍යතාවයක් ඇතිනම් හඳුනා ගැනීමට හැකි වෙනව. නමුත් එය සාමාන්‍ය නම් එමගින් දරුවා 100% නිරෝගී බව තහවුරු කරන්න අපහසුයි. මෙම පරීක්ෂණය නිසා ගබ්සාවක් සිදුවීමට ඉතාමත් සුළු අවදානමක් තිබෙනව.