Skip to main content
VOG.LK ප්‍රශ්න හා පිළිතුරු

ප්‍රශ්නය

Dr,mats menses wenne dawas 35,40 weni kaala walin.hariyatama dawasak nethi nisa mata saru kaalaya aduna ganna amarui.saru kaalaya aduna ganne Kohomada? Thawa deyak thama menses weni palaweni dawase ekathu unoth pregnant wenawa kiyala ahala thiyenawa.a ka aththakda?

අසන ලද්දේ: Wi*** · වයස 25 · 674 views

පිළිතුර

ඔසප් වීමට නියමිත දිනය හරියට අනුමාන කල නොහැකි නිසා සරු කාලය නිවැරදිව ගණනය කල නොහැකියි. ඔසප්වීමට නියමිත දිනට දින 16කට පමණ පෙර සිට සරු කාලය පවතින්නේ. ඔසප්වෙන දිනයේ නොවෙයි.