Skip to main content
VOG.LK ප්‍රශ්න හා පිළිතුරු

ප්‍රශ්නය

ඩොක්ටර් මම සති 34ක ගැබිනි මවක් මම විටමින් ගත්තේ kalzana /ferrovit එක්ක folic acid එකත් වෙනම ගත්තා නමුත් සර් ferrovit වල folic acid අඩංගු වෙනවා එක මට ගැටලුවක් වෙයිද.ferrovit විතරක් ගත්තම ඇති ද folic acid නැතිව.

අසන ලද්දේ: කෝ*** · වයස 28 · 409 views

පිළිතුර

මෙම ඖෂධ ලබා ගන්නා විට වෙනම ෆෝලික් ඇසිඩ් ගැනිම අවශ්‍ය නැහැ. නමුත් එය ගැනීමෙන් හානියක් වෙන්නේ නැහැ