Skip to main content
VOG.LK ප්‍රශ්න හා පිළිතුරු

ප්‍රශ්නය

Doctor mama internet eken balala danagatta widiyata doctor cervix mucus warga 4 k wage tiyanawa , sticky,thick,wet & EWCM ,eth doctor mata periods hadune last dates 21st sep and 21st of Oct , mata hama masekata eka dawasak witarak cervix mucus pitawenawa eka tikak stretch habai tikak thick godakma egg white wage naha ,doctor , mata me mase 4th november pita wela tibba , ewagema 6th september pita una , doctor man babek hadanna inne, e fluid enne ovulation lan unamada natnam ovulation eka iwarunamada doctor , mama cm pita una dawase sita intercourse karama atida babek hadenna,

අසන ලද්දේ: pe*** · වයස 33 · 408 views

පිළිතුර

මෙය 100%ක් නිවැරදි ක්‍රමයක් නොවෙයි. ඔසප් වීම ක්‍රමවත් නම් සරු කාලය ගණනය කර එම කාලය තුල දෙවරක් පමණ ලිංගිකව එක් වීම සුදුසුයි. සරු කාලය පහත පිටුවෙන් ගණනය කර ගන්න පුළුවන්.

http://www.vog.lk/fertility.php