ප්රශ්නය
Doctor Mata dan 12:weeks wenawa.next week api scan karanna yanne.Doctor mage Bada godak podi wage danenawa.Bada warrants wenne sathi kiyenda.bade babek nathi unama a me wage wenawada
පිළිතුර
මෙම කාලයේ බඩ ලොකුවට පේන්නේ නැහැ. එය සාමාන්ය තත්වයක්. ස්කෑන් පරීක්ෂණය සාමාන්ය නම් බිය විය යුතු නැහැ.