Skip to main content
VOG.LK ප්‍රශ්න හා පිළිතුරු

ප්‍රශ්නය

Dr..ada mama ultrasound scan ekak karama mata kiuwa OHSS kiyala..mama dimba uththejaka beheth paawichchi karana kenek..mata danaganna orne OHSS kiyanne mokakda. A thathwaya maga harawaganna karanna orne monawada. Me thathwaya thula daruwek labaganna uthsaha karanna puluwanda kiyala..

අසන ලද්දේ: Su*** · වයස 25 · 572 views

පිළිතුර

එය කෙතරම් දරුණුව තිබේද යන්න මත ප්‍රතිකාර වෙනස් වෙනව. සුළු OHSS තත්වයක් නම් පිළිසිඳ ගැනීමට බාධාවක් නැහැ. ඔබේ වෛද්‍ය වරයාගේ උපදෙස් අනුව කටයුතු කරන්න.