ප්රශ්නය
මම සති 8 scan කළාම කිව්වා බබාගේ heart beat අඩුයි කියලා.බොහෝ විට abotion වෙයි කිව්වා.දැන් සති 9යි.මට කලින් තිබුන කෑම අරුචිය වැනි අපහසුකම් දැන් නැහැ.වෙන ලේ වහනයක් වුයෙත් නෑ. එහෙම heart beat අඩු වුනහම abotion වෙනවද.හරි යන්නෙ නැද්ද.මට එහෙම වෙනසකුත් නෑ.
පිළිතුර
ඔබේ වෛද්ය වරයා ස්කෑන් පරීක්ෂණයේදී යම් කිසි අවදානම් තත්වයක් හඳුනාගෙන මෙලෙස පැවසුවා විය හැකියි. නමුත් ගබ්සාවක් දැයි නිවැරදිවම පැවසිය හැකි වන්නේ ස්කෑන් පරීක්ෂාවේදී හෘද ස්පන්දනය නොපෙනේ නම් පමණයි. නැවත සතියකින් පමණ ස්කෑන් පරීක්ෂවක් කරවා ගෙන මේ ගැන සැක හැර ගැනීම සුදුසුයි.