Skip to main content
VOG.LK ප්‍රශ්න හා පිළිතුරු

ප්‍රශ්නය

Docter mata period sep21. Api sep 14 ekathu una.eta pasuwath dina 2k 3 k wage ekathu una. Mata thama period une nhe. Period wenna 1 week thiynne pregnat wenna sambavthawayak aththema nadda. Mn urion test 2parak kara ekath normal.namuth mata vten vten bade kakkumak athi wenwa

අසන ලද්දේ: Ha*** · වයස 23 · 407 views

පිළිතුර

මේ කාලයේ ගැබ් ගැනීමට හැකියාව අඩු නමුත් ඔසප් චක්‍රයේ ඕනෑම දිනයක ගැබ් ගැනීමක් සිදු වීමට සුළු අවදානමක් තිබෙනව. සැකයක් ඇති නම් මුත්‍රා පරීක්ෂා කර බලන්න.