Skip to main content
VOG.LK ප්‍රශ්න හා පිළිතුරු

ප්‍රශ්නය

Doctor,api daruwan balaporoththuwen inne eth pramadai.mage periods haryata wenawa,husband ge sperm count ekat hondai.mama inna country eke medical facilities godak adui.mama preconception checkup ekak kala(biochemistry test, FBC, hormone assays, thyroid profile ) ekedi mata thyroid tibila beheth aran adu unama newettuwa .mehe doctor mata folic acid ganna one ne kiwwa.api thawama gynecologist kenek gawata gihin ne.kala yuthu parikshana, gatha yuthu vitamin adiya pilibada oba thumagen upadesak karunikawa balaporottu wemi.oba karana sewayata pin

අසන ලද්දේ: Ha*** · වයස 28 · 393 views

පිළිතුර

දරුපිළිසිද ගැනීමක් අපේක්ෂාවෙන් සිටින සෑම කාන්තාවක්ම ෆෝලික් ඇසිඩ් ලබා ගැනීමට අවශ්‍යයි. එමගින් දරුවාගේ මොලය සහ සුසුම්නාව ආශ්‍රිතව ඇතිවිය හැකි දරුණු සංකූලතා මගහරවා ගන්න පුළුවන්. දැනට වෙනත් රෝග තත්වයක් නැතිනම් වෙනත් විටමින් වර්ග හෝ ඖෂධ ලබා ගැනීමට අවශ්‍ය නැහැ.