Skip to main content
VOG.LK ප්‍රශ්න හා පිළිතුරු

ප්‍රශ්නය

Doctor Dan Mage pregnacy ekata sathi 12ta kittui.Dan Mata vomit gathiya kalantha gathiya me serama adui.Mama thama scan prishanayk kale naha.namuth mage Bada pera wagemai ne doctor kisema wenasak danen na.ehema loku wimak naha.me nisa mama godak baya wela inne.meka mage mansata harima wadayak pls doctor Mata mekata hethuwa kiyanna

අසන ලද්දේ: Ma*** · වයස 23 · 558 views

පිළිතුර

මෙය සාමාන්‍ය තත්වයක්. හරියටම විස්තර දැන ගන්න ස්කෑන් පරීක්ෂණයක් කර බැලිය යුතුයි. එය සාමාන්‍ය නම් බිය විය යුතු නැහැ.