ප්රශ්නය
docter mata dan pregnecy ekata sathi 9yak wage wenawa.mage husban wada karanne widesh rataka.eka nisa api wadi welawak phone eka use karanawa whatsapp call walata wage.eken daruwata haniyak wenawada phone bawitha kirima thulin
පිළිතුර
නැහැ. ඉන් දරුවාට කිසිම හානියක් සිදු වෙන්නේ නැහැ.