Skip to main content
VOG.LK ප්‍රශ්න හා පිළිතුරු

ප්‍රශ්නය

Doctor mama dan marry karala aurudu 03k wenawa. Eth thawama mata babala na. Mn hospital ekata ghin check karala baluwa eth thawa kisima result ekak nane doctor. Mata hama masema period hadenawa. Eke kisima prashnayakuth na.ithin Doctor ai thawama babek naththe?? Mokak wenna ethida mekata ethuwa

අසන ලද්දේ: H.*** · වයස 21 · 2310 views

පිළිතුර

මෙයට හේතු සොයා බැලීමට වැඩි දුර පරීක්ෂණ අවශ්‍ය වෙනව. ඒ අනුව සුදුසු ප්‍රතිකාර වලට යොමු වෙන්න පුළුවන්. ප්‍රසව හා නාරිවේද විශේෂඥ වෛද්‍ය වරයෙකු හමුවී උපදෙස් ලබා ගන්න.