Skip to main content
VOG.LK ප්‍රශ්න හා පිළිතුරු

ප්‍රශ්නය

Doctor mama pregnanat wela masa 3 idan vithara omega3 fat eka mage doctor mata recommend kala dan mata masa 7. (Sathi 27).namuth sayanayedi mid wife kiyanawa omega3 wala vitamin E adangu nisa eya pregnant ayata sudusu neha kiyala.mata dana ganna oni.mama thawa duratath omega eka ganna onida nedda kiyala.

අසන ලද්දේ: Ni*** · වයස 22 · 518 views

පිළිතුර

මෙය ගැනීම අත්‍යාවශ්‍ය නැහැ. නමුත් එය කිසිසේත්ම දරුවාට හෝ ඔබට හානි කර නැහැ.