Skip to main content
VOG.LK ප්‍රශ්න හා පිළිතුරු

ප්‍රශ්නය

Dr. api marry karala dan 1 1/2 yr wenawa. babek nathi nisa VOG dr kenekta pennuwa. dan masa 3ka idan mata ovidac 5000 injection eka denawa monthly. eth thama result ekak na. e ai dr? treatemnt widihata denneth injection eka witharai. meken mata kopana durata success result ekak ganna puluwanda. Thank you Dr.

අසන ලද්දේ: is*** · වයස 27 · 873 views

පිළිතුර

කිසිම ප්‍රතිකාර ක්‍රමයක් 100%ක් සාර්තක වෙන්නෙ නැහැ. ඔබේ වෛද්‍ය වරයා නිර්දේශ කරන පරිදි ප්‍රතිකාර ලබා ගන්න.