Skip to main content
VOG.LK ප්‍රශ්න හා පිළිතුරු

ප්‍රශ්නය

Doctor mata eka babek innawa eyata aurudu 3I.mata newatha babek hadanna oni ath mata den inna baba lebeddi godak amaru una a nisa mata newatha babek hadanna bayai,mata baba lebune normal,mata c section karanna puluwanda,mata diyawediyawa thibuna prgnacy period ekedi.e nisa mata insiuline gannath sidda una.baba sathi 37di thamai gatte amaru wenna beheth deela.mata e wedanawan ayeth windinna godak bayai.mata pregnacy period ekedith godak apahasukam thibuna.ath mata baba lebenna gihin windapu wedanawan ayeth windinna bayai e nisa mata baba lebenna yana hospital eke doctor ta kiyala c section karanna puluwanda,newatha babek heduoth?

අසන ලද්දේ: N.*** · වයස 33 · 709 views

පිළිතුර

හේතුවක් නොමැතිව සිසේරියන් සැත්කමක් සිදුකිරීම සුදුසු නැහැ. ප්‍රසව වේදනාවන් අඩු කර ගන්න ඖෂධ ප්‍රතිකාර තිබෙනව. මේ ගැන ඔබේ වෛද්‍ය වරයා සමග සාකච්ඡා කර කලින් තීරණය කර ගන්න.