Skip to main content
VOG.LK ප්‍රශ්න හා පිළිතුරු

ප්‍රශ්නය

dr.mama danata sathi 26k pregent.eth age weight eka wadi wela tiyenne 3KG tawama.(Pregenet weddi 50KG dan 53.800Kg).doctor kiuwa baba normal kiyala.ai doctor mwhema wenne.mage bara tawa godak wadiwenna oneda?ane mata pilithurak labadenna.

අසන ලද්දේ: ma*** · වයස 27 · 469 views

පිළිතුර

බබාගේ වර්ධනය සාමාන්‍ය නම් මෙය ගැටළුවක් නොවෙයි.