ප්රශ්නය
Dear Sir,mage pregnancy ekata 37 weeks wenawa.reta ninda danneth ne sir.wedipurama man nida ganne dakunu alayata.baba Dan hadila kiyalath kiwwa.MN nitharama dakunu alayata siteema weradida?babata eka apahasuda sir.pls sir mata meka pahada denna.thank you sir.
පිළිතුර
නැහැ. නමුත් වම් පසට තරමක් ඇලවීම සිටීම නිසා ගර්භාෂයට රුධිර ගමනාගමනය පහසු වෙනව.