ප්රශ්නය
Doctor mage periods nawatuna nisa hcg test karama hcg count eka 321 tibba ,itapasse 1412 and 1803 k tibba doctor, mata missed abortion ekak wela fetal eka develop wenne na kiyala mata 5 weeks 4 days miscarriage ekak nisa mama wash kara eka , doctor mata periods hadenna week ekakata kalin mama una ganila penadol ,samahan biwwa , ewagema dawas thunak coca coola biwwa danne natuwa, mata miscarrage ekak wenna atte ewala effect ekak nisa da doctor, natnam reason eka mokakda , eka mage next pregnancy ekata balapanawada , ait ewage nowenna mama monada karanna one , mama folic acid nam 1 year wage bonawa thank u
පිළිතුර
ආහාර පාන නිසා ගබ්සාවක් ඇති වෙන්නේ නැහැ. කලින් ගබ්සාවක් නැවත ගැබ් ගැනීමකට බාධාවක් නෙමෙයි.